Author Topic: Where do you come from?  (Read 184869 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Elisa - Ella

• Newbie
  • *
  • Elisa
    • View Profile
Re: Where do you come from?
« Reply #165 on: August 14, 2005, 07:14:57 PM »
Hoi Gerjo,

Wat leuk om nog een Nederlander hier te ontmoeten, die ook geďnteresseerd is in alles wat met de Romanovs te maken heeft. We Dutch zijn echt in de minderheid. De enige die ik echt goed ken is Helen. Al met al is het toch geweldig om al deze mensen van over de hele wereld te ontmoeten.
Can you tell us in what way you are related to C. Dickens, sounds very interesting.

regards,

Anna

HELLO I am from Belgium
dus ik spreek ook nederlands ;)
kzen content da er nog es iemand is die ook nederlands spreekt en dus ook in de romanovs is geintereseerd:p
hehe
Where is the love?

Offline Teddy

• Knyaz
  • I love YaBB 1G - SP1!
    • View Profile
    • https://www.facebook.com/Booksvanhoog
« Reply #166 on: August 15, 2005, 02:12:58 PM »
Elisa - Ella en Robby,

Leuk dat er nog meer, Nederlandstaligen hier op dit Forum zijn te vinden.

Hoe meer des te beter.

Welkom aan jullie beiden.

Groetjes Gerjo

Offline Robby

• Knyaz
    • View Profile
« Reply #167 on: August 15, 2005, 02:44:47 PM »
Dank je Gerjo  ;D, ook nog welkom aan jou!
“Courage! I have shown it for years; think you I shall lose it at the moment when my sufferings are to end?” Marie Antoinette

Offline Teddy

• Knyaz
  • I love YaBB 1G - SP1!
    • View Profile
« Reply #168 on: August 15, 2005, 02:56:39 PM »
Ja bedankt, ja ik zit hier alweer een tijdje. Sinds oktober 2005 dacht ik zo.

Offline Robby

• Knyaz
    • View Profile
« Reply #169 on: August 15, 2005, 03:18:52 PM »
Das langer dan mij!
“Courage! I have shown it for years; think you I shall lose it at the moment when my sufferings are to end?” Marie Antoinette

Offline Teddy

• Knyaz
  • I love YaBB 1G - SP1!
    • View Profile
« Reply #170 on: August 15, 2005, 03:22:15 PM »
Valt wel mee. Maar het verwondert mij dat iemand van jouw' leeftijd op'deze site te vinden is. Had eerder verwacht dat je iemand qua leeftijd bij superdudes.nl of chatnu.nl zou zitten.

Maar vind het wel leuk dat er ook hele jongen mensen geintresseerd zijn. Maar ja ik ben ook nog niet oud, 23 jaartjes slechts..

Offline Robby

• Knyaz
    • View Profile
« Reply #171 on: August 15, 2005, 03:43:42 PM »
Ja, ik vindt het gewoon leuk en interressant (of interessant weet ik veel hoe je het schrijft). Maar ik hou ook we van andere dingen ( het verwonderd me steeds weer dat dat ook geschiedenis is, Anne Frank, Maria Antoinette enz. lolz) Nou 23 is niet zo oud...

Offline anna

• Knyaz
    • View Profile
« Reply #172 on: August 15, 2005, 04:08:50 PM »
Elisa- Ella welkom ;)

Robby, het verwonderd me niets hoor! Ik ben ook gek op geschiedenis en hou ook van de dingen die jij beschreef en dat begon bij mij ook op heel jonge leeftijd. Als het eenmaal in je zit gaat dat er niet meer uit. Je hebt 't of je hebt 't niet ;) Ik vind het juist ontzettend leuk dat iemand van jouw leeftijd geďnteresseerd ( ja dubbel s ;)) is in geschiedenis. Bij de meeste leeftijdgenoten liggen de interesses toch héél ergens anders. Mijn zoons vinden mij totaal nuts, wie heeft er nu interesse in dooie royals zeggen ze ;D
Keep up the good spirits zou ik zo zeggen. Jullie jonkies zijn tenslotte the future.Er is een tekort aan leraren- dus ook in geschiedenis denk ik.
Mother goose speaking ;)

Annemarie
Watch your thoughts, they become words. Watch your words, they become actions.
Watch your actions, they become habits.
Watch your habits, they become character. Watch your character, it becomes your destiny.

Offline Elisa - Ella

• Newbie
  • *
  • Elisa
    • View Profile
« Reply #173 on: August 15, 2005, 04:11:38 PM »
ikke zen 15, word er binne twee maand 16
ik was sinds mijn 13de ongeveer geinteresseerd (weet zelf ni oe ge et schrijft:P) :D in de Romanovs
maar heb ook nog meerdere interesses, maar niet over Royalty dan...
Where is the love?

Offline Prince_Christopher

• Velikye Knyaz
    • View Profile
« Reply #174 on: August 15, 2005, 09:30:56 PM »
I am from the Great State of Texas, the Lone Star State.  I've also lived in Las Vegas; Hawaii, where I met my son's mother; and on the Navajo Indian Reservation in Arizona.

I am of mainly Scotch/Irish/English/French descent, with a little Native American and Melungeon thrown in....
Anyone who has a library and a garden wants for nothing.
--Cicero

Offline Holly

• Velikye Knyaz
  • www.otma.org
    • View Profile
    • otmaa.org
« Reply #175 on: August 16, 2005, 01:42:27 PM »
I guess I am probably the only one from Oklahoma.  :-[ The most boring place in existence. I am Irish/English/Russian/and a little Native American.
"Господь им дал дар по молитвам их размягчать окаменелые наши сердца за их страдания..Мне думается, что если люди будут молиться Царской Cемье, оттают сердца с Божией помощью."

http://www.otmaa.org -- Coming Soon.

Offline Prince_Lieven

• Velikye Knyaz
  • To Be Useful In All That I Do
    • View Profile
    • Edward III's Descendants
« Reply #176 on: August 16, 2005, 05:51:14 PM »
I guess I am probably the only one from Oklahoma.  :-[ The most boring place in existence. I am Irish/English/Russian/and a little Native American.

I beg to differ. A Southside suburb of Dublin is very boring! : - )
"How often have I said to you that when you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth?"
-Sherlock Holmes

"Men forget, but never forgive; women forgive, but never forget."

Offline Tania+

• Velikye Knyaz
  • I love YaBB 1G - SP1!
    • View Profile
« Reply #177 on: August 16, 2005, 11:14:45 PM »
Delighted to meet all of you! I'm from CA, of Russian, Ukranian, English, Spanish ancestory [Russo Orthodox]; got a wee bit of Scottish and Irish.  Thank goodness this website is here. :) Ms has me, [i don't have it, lol] and some other stuff, and use my reserve strength to go out when possible. You've opened up a wonderful new word for me. I'm just so very glad to be able to be connected. I enjoy all you have to say and share. Oh, yes, I've traveled when I was younger to Russia, Armenia, Britan, France, Holland, Mexico, Tahiti. Also have travelled across America. Now, I let my fingers do the walking, lol. In my youth I could speak a little russian, and sang in russian. My husband's the linguist, speaks over four languages.  Thanks for allowing me to share.  
TatianaA

Offline reashka

• Knyaz
  • Beautiful in any angle.
    • View Profile
    • Anne Frank Forum
« Reply #178 on: August 17, 2005, 07:07:35 PM »
me from manila, philippines my parents are both in filipino ancestry dont have any foreign blood as far as i know, so boring ::) :-/ ;)
Dare not to be indifferent

Offline Daniela

• Boyar
  • **
    • View Profile
« Reply #179 on: August 18, 2005, 07:20:04 AM »
 Hello!

I'm from Slovenia. My parents are Slovenian; my great grand parents are Slovenian. Their parents were also Slovenian and so one... ::) ;D

Daniela
Izberi svojo ljubezen, in ljubi svoj izbor!